Explicatie


Prin aceste mici povestiri, nu caut sa va fac sa va simtiti bine. Suntem destul de amortiti si de indiferenti la ceea ce se petrece in jurul nostru. Vreau sa imi scot din inima toata durerea provocata de lucrurile "frumoase" pe care le-am vazut. Vreau sa vad ca incepeti sa iesiti din amorteala, ca numai alergati dupa lucruri pe care oricum nu le veti lua cu voi atunci cand veti muri. Vreau sa vad cum va opriti din drumul vostru grabit si intindeti o mana celui care are nevoie cu adevarat de ea. Vreau sa intelegeti ca daca dati bani unui cersetor, unei fundatii nu v-ati capatat un loc in cer. Nu cu Bani se cumpara fericirea.
Daruiti putin din dragostea voastra.

duminică, 16 august 2009

Efectele terapiei

Terapia nu actioneaza doar asupra ,,pacientului'', ci si asupra terapeutului.
Am descoperit pe propria-mi piele. Nu pot sa fiu decat recunoscatoare, celor care mi-au dat sansa sa imi formez reflexe de terapeut....
E greu sa vorbesc. E greu sa imi inabus sentimentele care ma cuprind.
Miercuri seara, am iesit afara cu catelul....la o ora rezonabila (era doar 22)...eram in fata blocului.....cand ma simt apucata de sani....
Restul e cumva in ceata. Stiu doar ca am scapat. Am scapat fara urme fizice. Am reusit sa il pun pe goana vorbind calm, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.

Nu stiu ce m-as fi facut fara orele, trase parca la indigo, de terapie ABA.....
Nu stiu cum as fi reactionat, daca nu stiam sa ignor durerea si sa vorbesc ca si cum discutam despre vreme....
Nu stiu cum am reusit sa ii desprind mainile de pe mine, ca si cum indepartam doar o scama....
Nu stiu cum.....

Niciun comentariu: