Explicatie


Prin aceste mici povestiri, nu caut sa va fac sa va simtiti bine. Suntem destul de amortiti si de indiferenti la ceea ce se petrece in jurul nostru. Vreau sa imi scot din inima toata durerea provocata de lucrurile "frumoase" pe care le-am vazut. Vreau sa vad ca incepeti sa iesiti din amorteala, ca numai alergati dupa lucruri pe care oricum nu le veti lua cu voi atunci cand veti muri. Vreau sa vad cum va opriti din drumul vostru grabit si intindeti o mana celui care are nevoie cu adevarat de ea. Vreau sa intelegeti ca daca dati bani unui cersetor, unei fundatii nu v-ati capatat un loc in cer. Nu cu Bani se cumpara fericirea.
Daruiti putin din dragostea voastra.

sâmbătă, 31 mai 2008

80 milioane

Buna! Numele meu este M si am 16 ani. Sunt subtirica, am par negru si lung, si ochi negri.

Vreau sa va povestesc Basmul meu frumos:

Parintii mei, nu aveau unde sa locuiasca, si le cam placea bautura. Pe mine, fiind fata, m-au considerat o povara. Asa ca, cu toate ca eu puteam sa invat bine, imi placea scoala s-au gandit sa nu ma inscrie. De ce sa faca asta? Cine mai avea grija de frati, cine mai facea mancare? Dar, intr-o zi, au aflat ca daca imi fac certificat de Handicapat, pot lua bani mai multi. Si uite asa, spre bucuria mea, am intrat la scoala (chiar daca era doar speciala). Imi placea acolo. veneam lunea, plecam vinerea. Eram cu fete de aceeasi varsta. Si ce e mai important: nu trebuia sa am grija de altcineva, ci doar sa invat. Profesorii ma placea, pentru ca eram silitoare si cuminte. Doamna mea incepuse sa faca planuri la ce profesionala sa ma inscrie.
Ce bine! Puteam sa imi gasesc o slujba buna si sa-mi ajut si fratii.

Ah ce fericire!

Dar, intr-o vineri , cand m-am dus acasa, am aflat ca tata m-a maritat. Ca mi-a gasit un barbat bun care o sa aiba grija de noi toti. Am plans mult, dar am zis ca tatal meu stie ce e mai bine pentru mine.
Dupa nunta, sotul mi-a spus ca a dat pentru mine 80 000 000 lei (vechi). Am stat impreuna cu el cateva luni pana cand s-a gandit ca ar trebui sa-si recupereze suma. Asa ca m-a vandut fratelui lui, care m-a dus la produs in Spania.
De aici incolo nu mai stiu ce s-a intamplat cu mine. M-am pierdut si nu ma mai gasesc. Zi noapte acelasi lucru fara incetare cu aceeasi uratenie si rautate.

Durere, mizerie, ura.
Totul pentru ce? Doar pentru un pahar de bautura.

Gata, dragii mei adulti. Acesta este basmul meu frumos, cu regi drepti, printi buni si o printesa rasfatata.

P.S. Daca va plac Banii , Bautura, Drogurile, Jocurile de noroc, vindeti-va sufletul (care oricum e pierdut).
Nu copiii pentru ca ei sunt singura voastra mantuire.

Un comentariu:

Mihu Flavius spunea...

E drama a multor fiinte, ar trebui pedepse sporite pentru traficul de persoane, e atat de inuman.