Explicatie


Prin aceste mici povestiri, nu caut sa va fac sa va simtiti bine. Suntem destul de amortiti si de indiferenti la ceea ce se petrece in jurul nostru. Vreau sa imi scot din inima toata durerea provocata de lucrurile "frumoase" pe care le-am vazut. Vreau sa vad ca incepeti sa iesiti din amorteala, ca numai alergati dupa lucruri pe care oricum nu le veti lua cu voi atunci cand veti muri. Vreau sa vad cum va opriti din drumul vostru grabit si intindeti o mana celui care are nevoie cu adevarat de ea. Vreau sa intelegeti ca daca dati bani unui cersetor, unei fundatii nu v-ati capatat un loc in cer. Nu cu Bani se cumpara fericirea.
Daruiti putin din dragostea voastra.

luni, 27 aprilie 2009

Ma arunc

Ma arunc! Ce crezi tu ca nu am curaj? Ma arunc numai sa te vad in puscarie! Sa mananci bataie de la toti! Nu te apropia ca ma arunc! O sa tip ca ma arunci pe geam! Vreau sa vad ce faci cand imi aduna creierii de pe jos! MA ARUNC!

(Acesta a fost unul din momentele in care am simtit ca nu mai pot. De TREi ori l-am adunat de pe cealalta a ferestrei, ultima data agatandu-l din zbor.)

Un comentariu:

diana spunea...

ooof...mi-e si greu sa zic ceva...
trist e ca nu ti se intampla doar tie, doar de trei ori si gata, ci asa stiu ei ca e viata. asa e la ei acasa....
si pentru unii, din pacate, amenintarile sunt duse pana la capat si sunt nevoiti sa traiasca mai departe fara cel care renunta la tot pentru un moment limita.
ce valoare are viata pentru un copil care vede si preia un spectacol de genul asta?