Explicatie


Prin aceste mici povestiri, nu caut sa va fac sa va simtiti bine. Suntem destul de amortiti si de indiferenti la ceea ce se petrece in jurul nostru. Vreau sa imi scot din inima toata durerea provocata de lucrurile "frumoase" pe care le-am vazut. Vreau sa vad ca incepeti sa iesiti din amorteala, ca numai alergati dupa lucruri pe care oricum nu le veti lua cu voi atunci cand veti muri. Vreau sa vad cum va opriti din drumul vostru grabit si intindeti o mana celui care are nevoie cu adevarat de ea. Vreau sa intelegeti ca daca dati bani unui cersetor, unei fundatii nu v-ati capatat un loc in cer. Nu cu Bani se cumpara fericirea.
Daruiti putin din dragostea voastra.

vineri, 31 octombrie 2008

De bine sau de rau?

  Caracterizare:
- sunt dezordonata
- sunt imprastiata
- sunt cu capul in nori ( si picioarele in gropi)
- sunt uituca
- sunt egoista (dar rau de tot)
- nu pot sa ma concentrez pe o perioada mare de timp
- nu imi place sa invat
 

  Preferinte:
- imi place sa rad tare
- imi place sa tip
- imi place sa ma tavalesc pe jos
- imi place sa ma murdaresc ( d-nul porc e curat)
- imi place sa topai in pat
- imi place sa joc fotbal in casa
- imi place sa ma dau in leagan, pe tobogan
- imi place sa calc in balti
- imi place sa ma bat cu perne 

  E de bine? E de rau?

  Cine poate sa imi spuna?

  Observatie: Am peste 30 de ani. Lumea zice ca sunt un adult (asta e cea mai buna gluma pe care am auzit-o).

Probleme/Intrebari:
  Cum pot oare eu sa educ copiii?
  Cum reusesc ei sa invete ceva de la mine?
  De ce sunt bucurosi sa ma vada?
  De ce parintii copiilor sunt multimiti de mine?
  Cum au oare curajul sa ii lase pe mana mea?
 
Cine poate sa ma lamureasca?

  

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ha ha... uite definitia inocenta a SEducTieI

o descriere ca asta ii face pe unii sa aiba fetishuri :)) (chiar shi cu copii de 30 de ani)


bravo copile!
p.s. Tu chiar poti sa faci toate astea fara sa iti pese de nimeni? Poi atunci daca ai shi ceva feminitate shi putina senzualitate...inseamna ca exista perfectiunea feminina...

Anonim spunea...

(pentru ca e cea mai tare descriere facut de un adult p care am intalnit'o de cand eram la gradinitza... merita al doilea post ;)) )

un post cu o intrebare:

fac pariu ca inca nu ai verigheta in dotare pe unul din degete (si cu atat mai mult nu ai copii - adica ai mai multe lipitori dar nu ca 'posesie')..??