Explicatie


Prin aceste mici povestiri, nu caut sa va fac sa va simtiti bine. Suntem destul de amortiti si de indiferenti la ceea ce se petrece in jurul nostru. Vreau sa imi scot din inima toata durerea provocata de lucrurile "frumoase" pe care le-am vazut. Vreau sa vad ca incepeti sa iesiti din amorteala, ca numai alergati dupa lucruri pe care oricum nu le veti lua cu voi atunci cand veti muri. Vreau sa vad cum va opriti din drumul vostru grabit si intindeti o mana celui care are nevoie cu adevarat de ea. Vreau sa intelegeti ca daca dati bani unui cersetor, unei fundatii nu v-ati capatat un loc in cer. Nu cu Bani se cumpara fericirea.
Daruiti putin din dragostea voastra.

duminică, 22 februarie 2009

M-am saturat

M-am saturat de toate cartile de specialitate. Sunt doar o insiruire teoretica a unor lucruri privite, cica, cu obiectivism. Carti care mai rau te induc in eroare si te sperie, in loc sa te ajute, sa te lamureasca.
Cartile acestea pun o eticheta. Atat. O eticheta. Daca arati asa, daca faci asta esti urangutan; daca stai asa si te scarpini in nas esti un scaun (da, din cand in cand si scaunele se scarpina in nas.
Parca sunt scrise de un robot, nu de un om.
Vreau sa citesc si eu o carte de specialitate, care pe langa etichete, sa ofere si solutii si (stiu ca cer imposibilul) sa fie scrisa in asa fel incat sa nu te sperie, ci sa iti ofere speranta.
Cer prea mult?

Niciun comentariu: