Explicatie


Prin aceste mici povestiri, nu caut sa va fac sa va simtiti bine. Suntem destul de amortiti si de indiferenti la ceea ce se petrece in jurul nostru. Vreau sa imi scot din inima toata durerea provocata de lucrurile "frumoase" pe care le-am vazut. Vreau sa vad ca incepeti sa iesiti din amorteala, ca numai alergati dupa lucruri pe care oricum nu le veti lua cu voi atunci cand veti muri. Vreau sa vad cum va opriti din drumul vostru grabit si intindeti o mana celui care are nevoie cu adevarat de ea. Vreau sa intelegeti ca daca dati bani unui cersetor, unei fundatii nu v-ati capatat un loc in cer. Nu cu Bani se cumpara fericirea.
Daruiti putin din dragostea voastra.

miercuri, 4 februarie 2009

Oare?

Dormiti linistiti. Ingerii vegheaza asupra copiilor vostri.



Poate ar trebui sa ne trezim si sa vedem ca nu ingerii pacii vegheaza asupra noastra si a copiilor nostri, ci ingerii decazuti.
Ne-am lasat prinsi atat de mult in vartejul zilelor noastre, incat am uitat de sufletul nostru si al celor dragi. Am ajuns niste roboti. Pentru ce?

Pentru ce? Imi vreau linistea si pacea din suflet inapoi.

Un comentariu:

diana spunea...

am invatat ca trebuie sa ai rabdare si pentru prima data in viata am inteles ca pildele din Biblie nu sunt povesti de demult, din alte luni, cand rabdarea si suferinta fara de masura erau la ordinea zilei.
traim o poveste din cartile sfinte, in care pare ireala limita rabdarii si indurarii. in care vezi suflete incercate iar si iar si nu poti decat sa te rogi sa se termine incercarea mai repede...
pentru prima data mi-am dat seama cat de mici suntem si cat de marunte sunt lucrurile pentru care luptam. m-am vazut mica si lipsita de putere. nu pot decat sa asist la toate astea si sa ma crucesc de faptul ca e posibil ca NIMENI sa nu aiba vreo parere, nimeni nu pare sa stie ce-i de facut.
si tot ce pot sa fac e sa sper ca zambetul meu sa dea putina putere.
si sa ma rog.
si sa sper ca n-am sa uit pilda pe care o traim si sa-mi amintesc mult timp de acum inainte ce e cu adevarat important si ce ar trebui sa cerem de sus si ce ar trebui sa uram de sarbatori si ce e cu adevarat de neinlocuit si de ce ar trebui sa avem un scop in lumea asta pierduta undeva, intr-o cursa in directia gresita...